Syftet med att ha en blogg?

Vad är syftet med att ha en blogg och hur mycket kan man lämna ut sig. Skall alla veta allt om en? Skriver man blogg för att skriva av sig eller bara för att dela med sig om allt spännande i sitt liv? Varför har DU en blogg?
Det finns de som bara skriver om mode eller annat för att dela med sig om tips och idéer, det finns de som enbart skriver om sitt liv. Varför har jag en blogg? Hmmm... vet egentligen inte, det är nog en blanding av att vilja dela med mig av mina foto och mitt liv, mina tankar osv. Vet inte om mitt liv är så intressant för någon annan. Men tycker själv det är kul ibland att titta in i någon annans liv. Nu kom jag till att tänka på tv programmet Stjärnor på slottet, där får man verkligen titta in i deras liv och få en annan bild av kändisarna. Intressant. Fast varför är det intressant? Är det allt roligt folk upplever, eller faktisk det att alla har nångång gått igenom jobbiga saker, alla är vi människor med käsnlor och tankar, drömmar och mål.
Alla går vi väl runt med en massa tankar som snurra, iblad kan det vara skönt att dela med sig av vad man fundera på. Jag tycker alltid det känns som man måste skriva positiva trevliga saker, men livet är ju faktisk inte bara positivt och trevligt. Det är blandat och det är upp och ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0