Torsdag 19:e maj

Idag har varit en blandat dag. Först var jag hos min kompis som är hemma från jobbet en vecka efter operation. Satt på hennes balkong i solen och drack kaffe och väntade på att min goa dotter Melissa skulle bli klar där hemma.

Melissa och jag åkte till Vallby friluftsmuseum. Jag tog en massa bra bilder på henne som jag inte hunnit redigera än.

Sen var det Brf. årstämma, inget roligt göra, var rena sandlådan, där ungerna kastade med sand. Tråkigt. Detta var förstås bara några, eller nån. Men det är ett år kvar till nästa årsstämma så bara att skaka av sig och gå vidare. Vi som sitter i styrelsen vet hur mycket vi jobbar för föreningen, med nästan inget betalt, så det är tråkigt när man ska behöva försvara och nästan känna sig som bovar.

Men en ny dag i morogn med mer fota   :)  KUL

Godnatt, nu skall jag krypa i säng  

En bild från idag som min dotter har redigerat....


Kommentarer
Postat av: martina

så fin! :)

2011-06-11 @ 17:08:28
URL: http://theina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0