Vi tände ljus för Verner

Vi cyklade till Badelunda kyrka för att tända ljus för Verner. Verner var min pappa trots att han inte är min biologiska far. Jag har känt honom sen jag var 5 år och hans barn är som mina bröder.

Vi cyklade längs med skogen genom gårdsplatsen till en bondgård och vidare mellan åkarna. Solen värmde och det var en härlig känsla av riktig sommar. Inne i kyrkan var det härligt kyligt och alldeles tyst. Jag älskar den lugna fridfulla känsla som jag tycker alltid finns i en riktig kyrka. När jag skriver riktig menar jag en gammal kyrka och inte en modern kyrka som mest känns som en stor lokal.    Vi tände var sitt ljus och stod en stund och lätt tankarna om Verner fylla oss. Vi kommer alltid att minnas honom med glädje och han kommer alltid finnas i våra hjärtan.

 

Vila i frid Verner Larsen 12-04-1931 – 18-07-2011 <3


Kommentarer
Postat av: Rosanna

:( Vila ifrid. När man ser de såhär på bilder blir de så verkligt. Verner som va en sån jättefin person, minns honom hos er första gången

2011-07-29 @ 01:10:39
Postat av: martina

<3

2011-08-03 @ 12:28:50
URL: http://theina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0