Sommaren

Känns som sommaren går så fort och tiden bara försvinner… Jag funderade över vad jag har gjort denna sommar som jag kommer att minnas? Att ekonomin inte är som man vill, ska det hindra en i att ha en underbar sommar? Nej jag tror inte det. Att vädret inte är perfekt, skall det vara ett hinder? Det är mitt ansvar att se till att ha det underbart och det går verken att skylda på väder eller penga, vist är det enklare att göra saker när man har bra med penga och självklart är det skönare om solen sken varje dag.  Picknick behöver inte vara dyrt om solen skiner… I dåligt väder kan man väl bjuda hem kompisar eller mysa i soffan med barnen och titta på film, men göra lite extra för att det inte bara skall kännas som en tisdag kväll.  Sen är min värk förstås ett stort hinder, ibland känner jag mig helt slut, med värk och orken är långt borta. Men jag bestämde mig för att försöka ta vara på nuet och på sommaren och umgås med mina barn och mina nära och kära och göra saker jag har lust med. Med det i tankarna så fick jag några trevliga och mysiga dagar, med små utflykter.








Kommentarer
Postat av: Patrick

Vilka härliga fotokollage du har gjort från sommarens utflykter. Kommer sitta och minnas tillbaka på dem under den kalla vintern :-)



Bada, grilla, besök på slott, riddare som "slåss", god mat och härligt sällskap. Man kan inte ha en bättre sommar :-)

2011-08-18 @ 17:43:11
Postat av: Rosanna

Jättemysiga bilder, mycket skoj ni har gjort :)

2011-08-21 @ 12:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0