Tisdag 21-9-2010

Idag är det grått och blött ute... Det regnar och regnar och regnar och känns som det kommer regna i evigheter.... Tråkigt och trist... Har inte alls nån energi eller ork idag. Har mera ont än vanligt, men beror kanske på att jag trotts värk dansade 20 min zumba med min dotter igår. Men det var en riktig energikick fast det gjorde ont. Jag har egentligen inte så mycket som måste göras idag, men ändå känner jag en stress inom mig för att jag känner att jag inte orkar.... Hmmm... stress är inte bra.
Jag äter fortfaranede efter LCHF (lite kolhydrater, mycket fett) Jag blir inte längre yr och skakis. Första tiden gick jag ner 1-2 kg men på två dagara så hade jag gått upp 2 kg igen. Nu äter jag ju inte LCHF för att gå ner i vikt, men för att bli av med min värk. Igår var jag på arbetsförmedlingen och berättade då för min handläggare att jag har börjat med LCHF och då berättade hon att hon också åt LCHF och att hennes värk i fötterna hade försvunnit :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0