Naprapat

Idag har jag varit hos en naprapat, för förste gången, eftersom det hr blivit remisfrit. Jag hartidgare frågat min läkare o remis man han tyckte inte det var någon idé. Men eftersom det inte krävs remis längre är det inte min läkare som bestämmer. Det var inte så hemsk som jag hade trodd, jag menar att det gjorde inte så ont som jag hade trott, det var ganska skönt. Men nu efteråt har jag mera ont än vanligt, men det betyder väl bara att det händer saker i kroppen efter behandlingen. Får se hur jag känner mig i morgon. Jag har ont i axlarna, skuldrana, armarna, men efter behandlingen även i ryggen. Seb har jag suttit för länge vid datorn de seaste dagarna och det är ju dumt... som man beddar får man ligga heter det vist.


Kommentarer
Postat av: sanna

vad bra att det inte gjorde så ont.. kram

2008-01-11 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0