Skär i hjärtat att vara osams med mina barn


Det skär i hjärtat att vara osams med mina barn  :( Men ibland driver de mig till vansinne.......
Jag älskar mina barn över allt annat på denna jord och varje minut vi är osams är bortkastat tid... Men jag antar att vi ibland måste rensa luften och få ur oss känslor och saker som gör ont eller är orättvisa. Ibland har vi mindre tålamod eller är mer känsliga än andra gånga och det är väl de gånga att det verkligen hettar till. Tillexempel om nån av oss är sjuk eller trött eller varit med om jobbiga saker osv. Jag hatar när de är osams med varandra och tjafsa och bråkar och pratar illa till varandra och när jag försöker hindre de så sluter det ofta med att de är osams med mig istället... Men det är väl så här det skall vara. Vi är en familj med mycket känslor mycket kärlek. Jag skulle kunde gå igennom vad som helst för mina barn, men faaaaan va trött irriterat och förbannat jag kan bli på de ibland.

Kommentarer
Postat av: martina

älskar dig mamma

2010-09-29 @ 23:21:31
URL: http://theina.blogg.se/
Postat av: Berit

Bra skrivet Annelene! Håller med dig och känner igen mig!

2010-10-03 @ 22:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0