Blixt

blixt

En av mina blixt lampor. Det är kul att fota med blixtlampor och leka lite med ljuset. Det är inte helt lätt eftersom jag inte är van att ställa in blixt lampor eller kameran, men tycker nu det har gått ganska bra. Sen blir jag ganska så kräsen når jag håller på med en bild, ju mer jag håller på ju mer kritisk blir jag. Blir blind på det jag gör. Jag menar jag ser kanske inte själv hur bra en bild är för jag är för kritisk till det jag gör. Är ni också så eller är ni alltid nöjda med det ni gör, behöver ju inte vara bilder, kan vara andra saker, tex måla, rita eller kanske sy eller vad man nu har för intresse.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är också sån. Insåg verkligen det när jag läste gamla arbeten från gymnasiet för ett litet tag sen att "shit, det var ju bra" men så insåg jag inte det när jag skrev dem.
Gäller mitt fotograferande också, måste kolla på bilderna flera gånger för att inse att de kanske visst är bra.

2008-01-31 @ 15:16:35
URL: http://terees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0