Dagens väder :o)

Våren är här

Idag är det SOL och vår i luften. Tyckte det skulle flera bilder till att visa dagens väder. Det är 3,6 grader i skuggan och fåglarna kvittra   :o)  Nu skall jag och Saphira ut på promenad och njuta vädret, för man vet aldrig hur vädret ser ut i morgon. Jag hoppas bara att min vallmo klara sig. Förre året var den så fin, men året innan kom den också fram på "vintern" och det blev frost och den kom aldrig fram igen det år. Det har ju redan snöat på den i år så vet inte om den mår så bra. Jag önskar er alla en underbar dag och hoppas solen kommer till er också.

Kommentarer
Postat av: L i n d a . B l o m

S: Nää! Jag ser faktiskt inga nackdelar alls med mina två : ) Dom kommer så bra överens såatt : )

2008-02-08 @ 13:04:47
URL: http://lindaslya.blogg.se
Postat av: johanna

Låter härligt, här är det också sol men lite små kallt :/

2008-02-08 @ 14:57:05
URL: http://minhundochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0