Jag behöver energi....

Jag behöver energi. Är trött på denna enorma trötthet som hindra mig i att leva livet som jag gärna vill. Den beror delvis på min fibromyalgi och delvis för att det senaste tiden har varit lite för mycket och sist Men inte minst att min mor hamnade på lasarettet efter en hjärnblödning. Men hur som helst så måste jag få mer energi. Jag måste för mitt fysiska mående orka med att träna och gå mina långa promenader mm. När jag inte rör på mig blir jag stel och får ännu mer ont och då blir jag ännu mer trött. En ond cirkel ett ekorhjul som jag måste komma ur. Sätta upp mål, börja och inte sluta. Lättare sagt än gjort Men måste måste måste och kommer vara skönt när jag väl är igång tror jag. Men hur hittar man energi? Vad ger energi? Träning. Ordentlig med sömn. Har ni fler föreslag så skriv gärna en kommentar :)


Kommentarer
Postat av: Rosanna

muuuusik å en promenad, lång eller kort spelar ingen roll :)

2012-02-02 @ 21:57:53
Postat av: martina

du kan börja träna med mig!! :D älskar dig <3

2012-02-12 @ 18:32:56
URL: http://theina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0