sortera, rensa och kasta...

Sortera, rensar och kastar böcker från bokhyllan... Jösses va många böcker jag har som står där och tar upp plats till ingen nytta. Har nog hela huset fyllt med en massa till ingen nytta, det gällar bara att ta tag i det och när man väl komer igång och får upp farten är det riktigt kul, men så är det att man eller rättare sagt jag måste lära mig att sluta innan det blir för mycket. Men när är det för mycket? Det är nog olika från gång till gång. Nu säger min rygg ifrån, den skriker att nu räcker det. Det började med höger axel och höger arm och jag körde på ändå, men nu är det inte kul längre.... Skall jag sluta nu då? med böcker över halva vardagsrummet? Ja det skall jag, det får stå och så hoppas jag att jag ändå sluttade i ganska bra tid så värken slipper och jag kan fortsätta lite senare igen. Sköt om dig och var rädd om dig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0