Torsdag 28 juli 2011

Idag kom Rosanna hem till mig med sin lilla son Gabriel, världens sötaste lille kille. Vi skulle fotografera honom ute. Det var molningt och tryckande värme ute och då och då kom det lite regn, men blev aldrig mer än bara några droppar. Gariel var nyfiken på allt runt omkring, men blev en hel del bra bilder.



Efter vi hade fotograferat gick vi till affären och Rosanna köpte grönsaker och dipp. Sen satt vi ute i kvällssolen på altan och dippade, jätte gott och trevligt

 


Jag och min härliga dotter  <3



Vist ser det gott ut?


Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag vill också kunna lägga bilder på varann sådär, eller bredvid.. Du får lära mig :)



gott var de =)

2011-07-29 @ 01:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0