Kiropraktor

Idag var jag hos kiroprakor för förste gången i mitt liv. Det var en intresant upplevese faktisk. Jag vet ju att jag har ont och är stel och har låsningar. Han reagerade direkt på att jag var sne (hmmm....) knäckte till mitt bäcken. Min bröstrygg och mina skulder fast skulderna gav bara ett litet klick ifrån sig, men bäcken och bröstrygg lätt rejält. Eftersom jag tycker det är sååå obehagligt så fick han inte knäcka min nacke, en annan gång när jag är mer van. Har tre låsningar i nacken, så jag måste låta honom fixa till den. Efteråt var jag mycket mera rörlig. Kunde sträcka mig 10 cm längre ner mot golvet. När jag kom hem kom tröttheten, jösses va trött jag blev. Har ny tid nästa vecka.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0