Måndag

Sov jätte länge idag och känner mig fortfrande trött och seg.....  Lite stel och ont över allt och känner mig frusen. Annars så mår jag bara bra  :) Men lite svårt sätta igång göra något vettigt när man känner för att kurra ihop sig under en varm filt med en kopp varm choklad eller annat gott.  Men samtidig är jag för rastlös till att göra så. Det är lite varmare ute idag, men lite fuktigt i luften. Jag längtar redan efter vår och sommar. Tycker den här sommaren gick allt för fort. Det är mysigt med den mörkar årstid, så man kan ha tända starinljus och jag älskar julen. Men jag är absolut en vår och sommar människa och skulle vara glad om den mörka årstiden var mycket kortare.

Hoppas att ni alla får en bra och trevlig dag och kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0