Andra dagen utan kolhydrater.....

Min frukost bestod av två kokta ägg. En tomat i skivor. Några oliver och en klick majonäs.... hmmm känns ärligt lite konstigt.... Jag saknar att kunde äta en macka, eller en portion gröt... Känns inte som jag blir ordentligt mätt.... Jag är ingen förtjust i fett människa.
Men så stanna jag upp och känner efter värken i min arm och står jag lite längre så känner jag jo att det även värkar  nere i handen, upp i axlen, bröst ryggen andra axel, andra armen, ryggen, höfterna, benen, fötterna... hmmm bara armbågar och knän som inte gör ont.... Tur man inte känner efter jämt....

Ja min slutsats blir...  jag är gärna utan macka och gröt och allt annat som jag vill stoppa i mig om bara värken försvinner, eller värsta värken.... Så absolut värd ett försök och jag är säker på att jag kommer att vänja mig vid att inte äta kolhydrater. Det är bara en fråga om tid.....

Kommentarer
Postat av: Rosanna

va bra =)

2010-09-14 @ 23:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0