Lördag 12-1-2008

Idag sov vi länge, skönt. Fast inte var man piggare för det. Ute är det trist väder gråt och blöt. Var ute på promenad med Saphira men hon tyckte inte det var roligt med regn, så hon stannade och drog åt andra hållet, hem igen  :o)
Har suttit en stund vid datorn och gjort inbjudningskort till min äldsta tjej som fyller 13 år. Tänk så tiden gå fort. Hon skall ha tjej middag med alla tjejerna i klassen. Vet inte om hon tycker att jag är duktig på att göra inbjudningskort eller hon själv tycker det är tråkigt sen hon tyckte det var bra om jag gjorde de. Men jag tycker det är kul, fast skall försöka att inte sitta så länge vid datorn idag :( Får ont och känner mig lite osocial.

Inbjudan
Hehe ser först nu att bilden är ju helt ihoptryggt, det är originalet inte... där är luft mellan bilderna i brevet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0