Dagbok, de senatse dagarna....

ett litet inlägg innan jag skall till naprapaten. Ni har nog märkt att jag inte varit så aktic här de senaste dagarna och att mina dagens väder inte fanns några dagar. Anledningen är att jag hälsade på min kompis som skall föda om två en halv vecka och när jag var där gick hennes vatten  :o) Hon och hennes sambo frågade om jag ville vara med när deras son kom till världen. Självklart ville jag det. Eftersom hon inte fick några värker blev hon satt igång nästa förmiddag och kl 18:02 fick de en underbar liten pojke 3010 g och 49 cm lång och dagen var den onsdag den 13 februari. Nu skall jag iväg till naprapaten, kommer in hit om några timmer igen.

Kommentarer
Postat av: sanna

Grattis till pojken till de...

2008-02-16 @ 12:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0