30-08-2010

Sol och blå himmel, gör mig nästan alltid glad och jag har verkligen längtat efter att få känna lite värme från solen, dessa grå trista dagar som varit senaste tiden, så det var verkligen energigivande att det var sol.

Min kompis kom till mig på morgonen, då hon behövde hjälp med lite skolarbete. Sen åkte vi och handlade lite på Ikea och några andra ställen... När jag kom hem, fick jag oväntat besök  :) En tjej jag inte träffat på ett halvår eller mer. Jätte trevligta att hon kom. Vi drack kaffe i solen på altan och pratade ifatt tiden som gått sen vi träffades sist.

18:00 var det styrelsemöte i Brf där jag bor.... Ja sen var den dag mer eller mindre slut... Satt och ändrade lite i min blogg och tycker själv att den blev helt ok, fast det fattas nog lite på den, men det får bli en annan gång.
Tyvärr blev det ingen väder bild, fast det var så fint väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0