Akilles

Akilles
Vist är han fin lilla Akilles, eller han är ju rätt stor, men jätte söt. en riktig buse är han också. saphira hon tycker inte om honom, fast på sitt eget sätt gör hon nog, hon blir glad när hon ser honom, fast kommer han för nära blir hon en liten eldsprutande drake  :o) Ju mera arg hon blir ju roligare tycker Akilles det är. Men jag förstår Saphira, hon vet nog innerst inne att hon är en liten hund och aklles är en JÄTTE i förhållande till henne och han är busig och vill gärna slå henne med sinna tasser. Fast han börjar bli lugnare, det var mera när han var yngra, och då var han också en jätte iförhållande till henne.

Kommentarer
Postat av: tiindra

Såg att din dotter dansa balett hos liz...Jag kunde inte låta bli att släng in ett inlägg här om att jag har oxå gjort det...en termin..i 20-års ålder....
Det var när jag gick i högskolan nere på stan , då hette den, viktor larsson plats men jag tror de har bytt namna nu på den...Jag har alltid gillat dans men min kropp är inte skapt för det :0)..men ändå så fick jag iden att prova...och det blev hos Liz...
Jag köpte danskläder nere på stan och jag har sett att den affären finns kvar fortfarande :0)...
Jag slutade för jag insåg att jag var inte så vig och så bra för den sortens dans...och sedan var jag bland de äldre ...Men jag har ändå prova på det
:0)...

2008-05-26 @ 17:43:30
URL: http://tiindraz.blogg.se
Postat av: rosanna

Han är söt, men han ser så stor och lite läskig ut :) hehe

2008-05-28 @ 00:33:45
Postat av: Melina

Vad fin han var=)
ser nästan ut som en större version av min lilla hund Vida=D

2008-05-28 @ 18:11:03
URL: http://milinah.blogg.se
Postat av: Eva

Gud så tjusig han är! :o))

haha
Jag kan riktigt se mej Saphira framför mej nu. haha
Så liten och go och ändå så tuff. :o))
/Eva

2008-05-28 @ 23:05:05
URL: http://blixman.blogg.se
Postat av: Jennie & Exxa

Jättefin!!! Bilder från photoshooten kommer i morgon, kolla gärna in bloggen då. Sov gott :)

2008-06-01 @ 23:13:14
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0