Söndag

Vilket underbart väder det var idag. Sol och blå himmel, tror inte jag sett det på flera dagar. Sååå skönt. Fåglarna kvittrade och man skulle nästan tro det var vår. Vilken energi man får av solen, inte bara jag som tyckte, Saphira ville jaga var enda fågel hon såg :o) Fick gamla kompisar på besök idag, som jag inte sett på ca 12 år. När vi satt och pratade och fikade så tänkte jag på att det kändes inte alls som vi inte sets på så många år. Det var riktigt trevligt och jag hoppas inte det kommer att ta 12 år förr vi ses nästa gång   :o)

Kommentarer
Postat av: sanna

blää för att vara vår nu, usch:( vad heter dina gamla vänner då?

2008-01-13 @ 23:57:18
Postat av: Anne-Lene

Våren är den underbaraste tiden på året ju. Fast förstås inte för er som har alergi. Min gamla vänner gick jag i klass med när jag läste på folkhögskola för många år sen
:o)

2008-01-14 @ 12:30:27
URL: http://tammela.blogg.se
Postat av: sanna

neeej fyyy..inte för mig..jag blir deppig på våren:( åhhh vad kul=) sånt är jätteskoj=)

2008-01-14 @ 22:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0