Onsdag

Ibland känns det som tiden går jätte fort. Jag har tänkt flera gånga att sätta mig här och skriva men sen blev det aldrig av. Jag har också haft ganska mycket att göra och sen har haf varit ganska så trött de senaste dagarna. Julen den är iaf ute ur huset nu, skönt. Saphira har varit lite konstig de senate dagarna tycker jag, ena stunden trött och nästa jätte busig och så har hon vaknat på natten och tyckt att nu skall vi sluta sova och göra roligare saker istället. Gäsp, kanske därför jag har varit så trött  "ler"

Kommentarer
Postat av: sanna

angående madde i min blogg,,nej det är inte hon

2008-01-17 @ 14:19:19
Postat av: Eva

Tiden bara rusar iväg för mej... fattar inte vart alla dagar tar vägen.
Önskar att det kunde gå lite lugnare. :o))
/Eva

2008-01-17 @ 23:36:48
URL: http://blixman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0