Melodifestivalen i Västerås 16-02-2008

Melodifestivalen i Västerås 16-02-2008

Igår var vi på melodifestivalen. Det var faktisk riktigt kul. Jag har aldrig varit speciellt intresserat av melodifestivalen. Men de senaste åren har jag tittat med barnen på tv och när det kom till Västerås var det klart vi ville gå och kolla. Det var en sån bra stämning. riktig party stämning. När jag sitter hemma i soffan tycker jag ofta de flesta låtarna är bara skit (sorry) men när man var där och upplevde det live kändes det som alla låter var bra. Vi satt också ganska bra, hade vi suttit längst bort hade det nog inte varit lika bra. fick till och med en del bra kort från där jag satt.
Jag berättade tidigare att min tjej på 13 år var sjuk, men hon tog alvedon i förväg ifall hon skulle få feber igen och så hade hon vatten och halstabletter med mot hostan. hon klarade sig fint och var på bra humör, så det var skönt.

Kommentarer
Postat av: rosanna

men du fick ju riktigt bra bilder ! Bättre än mina

2008-02-17 @ 23:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0