Underbart väder

Idag är det ett helt underbart väder. När jag gick för att jobbet idag tyckte jag att det var kallt, men när jag gick hem var himlen blå, solen värmde. Det är busiga fjärillar som flygar runt och retas med Saphira, hon vill jätte gärna jaga de. När jag kom hem efter att ha jobbat gick jag en promenad med Saphira och när vi kom in, gick vi ut i trädgården där jag fortsatte med att göra fint i rabatten. Jag har gjort lite åt gången när vädret varit fint, och fast jag har jätte ont i dag så kunde jag inte låta bli, Blir på bra humör när det är så härligt ute, trots värken. Får se hur jag känner mig i morgon  :o) Gick i t-shirt och svettades. I skuggan på andra sidab huset är det 11 grader varmt, det låter ju inte så varmt, men det är mörk skugga där och intevarit någon sol på flera timmer, i solen måste det var minst 20 :o)

Skönt att det går att använda bloggen igen fast den inte är flyttat än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0